خرید پرده برقی ارزان
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
خبرهای پزشکی و سلامت ایران
پایگاه اطلاع رسانی خبری
سایت تفریحی و سرگرمی پیچک
سایت خبری و تفریحی و آموزش : پردیس سلامت
آخرين اخبار ايران و جهان
اطلاعات عمومی و اخبار : روبات سورنا
سایت تفریحی و سرگرمی
جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی
سایت سرگرمی و تفریحی گیگر
بزرگترین مرجع دانلود فارسی زبانان
دانلود فیلم - دانلود آهنگ جدید
آخرین اخبار ایران و جهان : پرتال خبر
سایت تخصصی اطلاعات موبایل : اپ موبايل
جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی
سرگرمی تفریحی
پرتال سرگرمی تفریحی جامع پارسی زبانان
اخبار جدید - اخبار ایران و جهان
جدیدترین اخبار دانلود | اونیکس فیلم
آپلود عکس رایگان
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

چرا به پرده برقی نیاز داریم؟

 طرح و نقش پرده یکی از فاکتورهای زیبایی فضای خانه می‌باشد.که می‌تواند تاثیر مثبتی بر دکوراسیون داخلی فضا داشته باشد. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی زندگی برای افراد راحت‌تر شده است، به این دلیل که در بستر الکترونیکی سریع تر می‌توان به وسایل مختلفی دسترسی راحت داشت. انواع پرده برقیدر این مقاله قصد داریم، شمارا با یکی از جدیدترین وسیله تکنولوژی که پرده برقی است آشنا کنیم. در ادامه به معرفی پرده برقی می‌پردازیم و از مزایا و انواع آن برای شما ذکر می‌کنیم. پس تا انتهای این مقاله با سایت دُرفا همراه باشید.

پرده برقی چیست؟ پرده برقی چیست؟

در ابتدا یک توضیح کامل در مورد خرید پرده برقی بدهیم تا با این وسیله الکترونیکی بیشتر آشنا شوید. پرده برقی همانطور که از نامش پیداست، با استفاده از برق می‌تواند کار کند.با وجود پرده برقی راحت تر می‌توان پرده را بدون صرف انرژی بازوبسته کرد. اگر موتور و ریل مخصوص به پرده‌های برقی را به پرده‌های معمولی وصل کنید. استفاده از پرده‌های برقی راحتی را در فضای محیط  به ارمغان می‌آورد و بازوبسته کردن پرده را برای افراد راحت‌تر می‌کند. از پرده‌های برقی به علت سریع و راحت بودن در منازل، محل کار، فروشگاه‌های عمومی و در رستوران‌ها هم استفاده می کنند.

 مهم‌ترین ویژگی که پرده‌های برقی دارند می‌توان استفاده راحت از آنها را نام برد. زمانی که از پرده‌ برقی استفاده می‌کنید به راحتی می‌توانید با کنترل از راه دور طول مورد نیاز را به پرده برقی بدهید. مکان‌هایی که بیشتر از پرده برقی استفاده می‌کنند، مکان‌هایی هستند که پنجره‌هایی با ابعاد بزرگ دارند و به دلیل ابعاد بزرگ پنجره، بازوبسته کردن پرده برای افراد سخت می‌شود، اما با استفاده از پرده برقی می توانند طول پرده را خودشان تنظیم کنند.

البته نوع موتور پرده و ریل های هر کدام متفاوت است. برای پرده های پنجره های کوچک باید از موتور هایی با توان پایین تر استفاده کرد. و برای پرده های بزرگ تر گاها نیاز است تا از موتور های تا توان ۶ نیوتن استفادi کرد. اکثر پرده های بالا رو امکان برقی شدن دارند. لین نوع از پرده های بیشتر برای اتاق خواب و اشپزخانه و محیط های اداری کار برد دارند





:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 15 شهريور 1402
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی